Velkommen til MBI Trafikkskole.

Vi startet opp i juni 2021 med A1 og klasse B.

Etterhvert har vi utvidet til å tilby alle motorsykkelklassene, bil, moped og trafikalt grunnkurs. Nå er vi 3 lærere.

Det er for øyeblikket 50% av elevene som tar manuell og automat hos oss. Hva du velger er opp til deg, men velg manuell bare hvis du selv er motivert for å lære det. Som regel så går det veldig fint.

Vi holder til hos DinBht ved Sirkus shopping. Det er lett tilgjengelig med buss, men vi er behjelpelig med henting og bringing i Trondheimsområdet.

Mange er litt spent før første kjøretime, men vi fokuserer mye på at du skal trives i kjøretimene, føle du får god oppfølging og lærer raskt. Det er mye bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite.

Vi gjør vårt beste for å tilpasse timene så det skal passe bra for deg mtp. fravær fra skole/jobb. Det er fornuftig å starte timene tidlig så kan vi kanskje sette opp de lengre øktene i vinterferie/høstferie for eksempel.

Et godt tips er alltid å ta teorien tidlig siden Vegvesenet har ventetid på førerprøve, men når det er sagt jobber vi mye med å finne tidlige førerprøver. Når man er i gang med timene er det stas å få det fullført noenlunde raskt også.

Marius Basmo Ingebrigtsen, 40 år.

• 15 år som trafikklærer på trafikkskoler i Trondheim og Trøndelag.
  • Blid, faglig oppdatert og fleksibel.
  • Mye fokus på god oppfølging.
  • Alltid ærlige, velmente tilbakemeldinger.
  • Kjører mye motorsykkel. Er i tillegg veldig glad i sport, det meste interesserer.
  • Litt sensitiv på å ha passert 40, best å ikke nevne det.
  • Familiefar med samboer og to barn.

Amund Iversen Karlsen 27 år.

• Namsosing som har bosatt seg i Trondheim.
  • Bilinteressert, og den av oss tre som er desidert flinkest til å vaske bil.
  • Liker skating, trening og motorsykkel.
  • Alltid positiv og veldig tålmodig.
  • Underviser i klasse B manuell/automat i tillegg til trafikalt grunnkurs og trafikant i mørket.

Kristine Berg 32 år.

• Stjørdaling som har jobbet et par år i Porsgrunn.
  • Faglig dyktig og oppdatert. Imøtekommende og smilende.
  • Glad i å lage mat, friluftsliv og hund.
  • Ordensmenneske. Holder orden på oss andre to.